Apie tinklinį marketingą paprastai

NPCRIZ MLM (tinklinio marketingo) planas
28 lapkričio, 2014
Norintiems gauti nuolaidas NPCRIZ produkcijai arba norintiems kurti savo verslą
29 lapkričio, 2014

Apie tinklinį marketingą paprastai

Apie tinklinį marketingą žmonių kalba.

Tinklinis marketingas – tai  daugiapakopė tinklinė rinkodara, kuri suteikia galimybę neturint jokio pradinio kapitalo ir patirties versle susikurti papildomą arba pastovų pajamų šaltinį. Yra kompanijų, kur norint įstoti pas juos reikia nusipirkti tam tikrą kiekį produktų arba katalogu, t.y. pradžiai investuoti kažkiek pinigų. Pas mus – registracija nemokama.

Galima platinti, bet iš platinimo pastovių pajamų nebus. Kiek parduodi tiek turi. Tai nėra blogai, bet tai didelis darbas kiekvieną mėnesį. Galima koncentruotis ne į pardavimus, o į vartotojus, į tai, kiek žmonių sudominsi idėjomis apie naują verslo būdą – vartotojų tinklo kūrimą. Apyvartos pasiekiamos ne nuo pardavimų, o nuo tinklo narių suvartotos produkcijos. Savaime aišku reikia pakalbėti ne su vienu ir ne su dešimčių žmonių kol randi tą perliuką, kuris dega kitokiu gyvenimu. Lyderį galima pažinti iš jo elgesio, kad jis drąsus (nekvailai drąsus), nebijo išsakyti savo argumentuotos nuomonės,  kad jis nesigėdija klausti, kad jis „lipa ant galvos“ klausinėdamas apie seminarus, produktus ir t.t. Su tokiu žmogum tikrai dirbam ir visada padedam. Mokinam, aiškinam ir t.t. Jei matai, kad žmogui to nereikia, tai ir nelendi jam į dūšią. Kam gaišt jo ir savo laiką. Mes juk ne sektantai :) Neverta gadinti santykių dėl darbo. Kažkam gal to ir labai reikia, bet jis to nelabai suvokia, ateis ir jo laikas. O kažkas gal dabar gerai jaučiasi ir jam atrodo, kad taip ir bus visą gyvenimą, bet atsiradus sveikatos problemom (niekam nelinkiu) jis prisimins tave. Jei tu būsi jam neįkyriai ir taikiai bei aiškiai viską papasakojęs.

Gaila, kad dabar yra daug kompanijų, kurios sugadino tinklinio marketingo vardą, versdami žmones pirkti pristatymo metu, meluodami, kad tai bus vaišės arba tik informacinis susirinkimas, o ne prezentacija ir t.t. O ten žmonės gauna psichologinį spaudimą, verčiami pirkti didelėm kainom ir dažnas išeina iš tokio susirinkimo susierzinęs dėl sugadintos nuotaikos ir jaučiasi apgautas. Džiaugiuos, kad pas mus to nėra.

Pastebėjau, kad dažnai kreipiasi tie žmonės, kurie tavim pasitiki. Nebūtinai jie tiki kompanija ar produkcija, bet jei tiki tavim (žino, kad nesumeluosi) tai jie tikrai į tave kreipsis (lyrinis nukrypimas) :)

млм2-500x350Tavo pajamos priklauso nuo to kiek žmonių (vartotojų, tinklo kūrėjų, pardavėjų) priregistruotų po tavim pirks, vartos, pardavinės produkciją. Nuo jų nupirktų produktų tu gausi procentus. T.y. subūrus gabių, verslių žmonių komandą, kuri tiki šio verslo idėja, su ja dirbi ir išvystai didelius tinklus. Reikia savo žmonėms padėt, tobulėt pačiam ir jiems perduot informacija. Mokint, kad jie mokintų savo priregistuotus žmones, nepaliktų juos likimo valiai. Nes priregistruot gali, o jei tuo viskas pasibaigs ir žmogus negaus iš to naudos tai jis ir nedirbs. Bet kas nemaloniausia tai, kad tokie palikti žmonės dar ir kalbės, kad tinklinis marketingas nesąmonė, kad nieko neišeina uždirbt, kad visi apgavikai, nors realiai nebus net prisilietę prie to darbo. Kitas dalykas reikia šiek tiek išmanyt apie tinklo kūrimą. Nes neteisingai formuodamas tinklą tikrai uždirbsi mažai. Na apie tai vėliau.

Rimtai užsiimantys šio verslo kūrimu, be pagrindinio tikslo – pastovaus pajamų šaltinio, pasiekia ir kitą tikslą – jie tampa lyderiais. Tai taip pat darbas su savimi. Jeigu aš turiu galimybe būti namie, planuoti savo laiką, daryti kada ir ką noriu ir man viršininkas neskambina ir nekontroliuoja kas padaryta ir nereikalauja rezultatų ar aš dirbsiu? Didžioji dauguma žmonių jei jų nekontroliuoji tiesiog nedirba. O kai nedirba tai nieko ir neuždirba ir vėl gaunasi užburtas ratas: jei nieko neuždirbau tai kompanija ir darbas nieko verti. Taigi, turi suvokti, kad šitam darbe tu pats sau viršininkas. Ir pilnai atsakingas pats už save. Beje, ne tik už save, bet ir už tuos kuriuos pakvietei būt savo komandoj :)

Prisimink, kiek kartų kam nors rekomendavai prekes, gydytojus, kur pigiau nusipirkt skalbimo mašiną, gerą kiną, statybininkus, siuvėjus, kur tave maloniai ir tvarkingai aptarnavo ir t.t. Pagalvok, kiek kartų pasinaudojai kitų žmonių rekomendacijomis. Visi žmonės kiekvieną dieną užsiima tinkliniu marketingu, tik niekada apie tai nesusimąsto, ir niekas jiems už tai nemoka. O čia papasakojai (rekomendavai) tai kas tau patinka, jei žmogus susidomėjo, pamėgino – abiems gerai. Man, asmeniškai, geriausia reklama iš lūpų į lūpas. Tradicinė reklama per TV, žurnaluose ir t.t. visai „neveža“, aš kažkaip įsigudrinu jos net nepastebėt. Aš įsitikinus, kad TV ar reklama ant sienų tikrai neturi šansų prieš nuoširdžia, atvirą ir draugišką rekomendaciją. Aš labiau pasitikiu draugais.  Aišku, ne visiems tai priimtina. Yra daug žmonių, kuriems tiesiogiai bendraut yra sudėtinga. Išeitis – internetas ir telefonas.

Dar svarbu nemesti šio užsiėmimo greitai. Nesiseka mėnesį ar du, nenuleisk rankų. Pradžioj daug laiko atima aiškinimasis kas tai yra, kaip uždirbama, apie produktus, savimotyvacija ir t.t.

© Oksana Zubrickienė

Comments are closed.